4.png

Det mänskliga engagerar.
 

Kommunikationens uppgift är att få dina kunder att bry sig om vad du gör. Det gör vi genom att nå människan, inte bara yrkesrollen eller beslutsfattaren. Det mänskliga perspektivet behövs för att engagera fler, hitta nya målgrupper och få effekt. När perspektivet sitter, jobbar vi kombinerat med reklam och PR för att nå era målgrupper i flera kanaler och kontexter.

H.Å.L.L.B.A.R.H.E.T.S.K.O.M.M.U.N.I.K.A.T.I.O.N. Långt ord. Och lite…tråkigt?

Absolut inte! I en tid när allt fler kommunicerar sina initiativ är bruset kring hållbarhet svårare än någonsin att bryta. Men det måste brytas. Det kommer att vara en överlevnadsfråga att era framtidslösningar aldrig blir trista. Samtidigt är luppen på – och ord som greenwashing, social washing och kulturell appropriering duggar tätt. Vi guidar er i nutidsdjungeln och hjälper er lyfta era förändringar till ert starkaste kommunikativa kort genom att kommunicera på ett mänskligt, kreativt, modigt och transparent sätt. Som engagerar, utan att washa.

Rityta 1.png

Engagera utan att washa.

1.png

The
future is humane.

 

Så vad gör vi då, rent konkret? Vi jobbar syftesdrivet och kreativt med reklam och kommunikation. Vi paketerar produkter, tjänster och initiativ på ett strategiskt och affärsdrivande sätt –  alltid med ett medvetet grundtänk och förankring i aktuella samtalsämnen.

 

Du kan till exempel ta vår hjälp för:

Insikt & strategi / Idé, koncept & design / Produktion & aktivering

ERFARENHETER

Telenor / Vattenfall / Pantamera / SIA Glass / Procter & Gamble / Unilever / Högskolan i Gävle / LG / Falu Rödfärg / Bollnäs Bostäder / Gavlegårdarna / Länsförsäkringar Gävleborg / Sandvik / Skistar / Söderhamns Kommun / Finsmakeriet / Love Breath / Psoriasisförbundet